Aktualności

 

Jerky, czyli produkt wzorowany na kultowych amerykańskich przekąskach, weszły do sprzedaży w trzecim kwartale 2017 roku i zdają bardzo dobrze testy smakowe, a sprzedaż powoli się rozwija. Patrzymy na tą kategorię długoterminowo. Mamy pomysły, jak tę linię suszonych produktów rozwijać - mówi powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Przymencki dyrektor ds. produkcji ZMW Kaminiarz.

W ocenie Tomasza Przymenckiego kluczowym wydarzeniem dla ZMW Kaminiarz w 2017 roku było wejście w kategorię mięsnych przekąsek.

- Wprowadziliśmy na rynek przekąskę wzorowaną na kultowych amerykańskich przekąskach typu Jerky. To projekt, nad którym pracowaliśmy dłuższy czas, niejako przy okazji głównego biznesu, jakim jest produkcja boczku. Nie śpieszyliśmy się, nie czuliśmy presji, chcieliśmy to dobrze przygotować. Zastosowaliśmy m.in technologię suszenia suchym, gorącym powietrzem. Jerky weszły do sprzedaży w trzecim kwartale i zdają bardzo dobrze testy smakowe, a sprzedaż powoli się rozwija. Patrzymy na tą kategorię długoterminowo. Mamy pomysły, jak tę linię suszonych produktów rozwijać - dodaje.

Cały wywiad znajdziecie pod linkiem: http://bit.ly/kaminiarzprzekąski

Dział Handlu:
Tel. +48 65 529 95 51, Tel. +48 609 447 347
Tel. + 48 697 034 190
HoReCa + 48 798 073 745

zamowienia@kaminiarz.pl

a a j r