Producent boczku wieprzowego, wędlin, wędzonek, kiełbas
Marka „KAMINIARZ 1926” znana jest przede wszystkim jako producent boczku dla konsumentów indywidualnych oraz przemysłu spożywczego i segmentu HoReCa. Szeroką ofertę boczku uzupełnia limitowana linia wędlin, kiełbas i wędzonek, będących wyrazem sentymentów rodowych do tradycji masarskiej sięgającej ubiegłego wieku.
Historię marki zapoczątkował w 1926 roku dziadek dzisiejszych właścicieli - Stefan Kaminiarz - budując renomę masarza wytwarzającego wieprzowe wyroby według własnych, niepowtarzalnych receptur. Kluczowe znaczenie w jej historii miała jednak decyzja trzeciego pokolenia rodziny o specjalizacji zakładu w produkcji boczku. Pozwoliła ona w krótkim czasie zająć pozycję krajowego lidera w tym segmencie wyrobów mięsnych.
Od wielu lat wyznaczamy standardy produkcyjne i jakościowe, rozwijając rynek oraz kreując popyt na boczek. Dziś jesteśmy producentem boczku liczącym się także na rynku europejskim. Coraz częściej boczek sygnowany naszą marką trafia również na rynki poza-europejskie.
W zakładzie produkcyjnym mieszczącym się w Święciechowie, w Wielkopolsce, w oparciu o standardy jakości systemu BRC, produkujemy ponad 50 ton boczku dziennie.
Nowoczesny park maszynowy oraz unikatowe rozwiązania w zakresie obróbki i krojenia boczku pozwalają nam zaopatrywać najbardziej wymagających klientów z przemysłu spożywczego i HoReCa oraz oferować dedykowane rozwiązania np. w zakresie stopnia wypieczenia boczku, grubości plastrów, czy wielkości opakowań. Wspieramy Klientów w procesie rozwoju nowych, innowacyjnych produktów spożywczych uwzględniających w składzie boczek jako półprodukt.
W ofercie detalicznej boczek, wędliny, wędzonki i kiełbasy - pod marką „Kaminiarz 1926” lub marką własną zamawiającego, - znaleźć można na półkach sieci super i hiper-marketów, dyskontów, a także w małych lokalnych sklepach spożywczych. Rosnącą popularnością cieszą się zwłaszcza wyroby krojone z kategorii convenience, które cechuje nieduża gramatura, a tym samym funkcjonalność pożądana przez współczesnych konsumentów.
Jako lider rynku, czujemy odpowiedzialność za rozwój kategorii, to dlatego w rocznicę 90-lecia marki uruchomiliśmy kampanię promującą boczek, jako doskonałą mięsną przyprawę. W serwisie www.lubienaboczku.pl fani kulinariów znajdą dziesiątki przepisów na potrawy z boczkiem, w tym inspirujące pomysły na... wytrawne desery.
Po prostu: "Boczek i ..wreszcie smakuje!"